Séminaires / conférences

Publiée par Anke Vrijs

MARCH 27  2019 6 pm

AMPHI ARP

Andrew Smith is a lecturer in human geography and planning from the University of Hertfordshire. He previously worked as a planner for a leading London-based planning consultancy and studied BSc (Hons) Geography and MSc Sustainable Planning. He now teaches Regeneration and Urban development, healthy urbanisms and the development of New-Towns (Les Villes Nouvelles) and Garden-cities (Cités-Jardin).

This conference will be a perfect opportunity to improve or test (?) your language skills and help preparing a new erasmus partnership …